Monday, December 8, 2014

෴නිමිති ශාස්ත්‍රය෴

මීට දශක එකහමාරකට දෙකකට පමන පෙර මා පාසල් යන අවධියේ පාසල් නිවාඩුවට ගමේ යෑම සිරිතක් විය එසේ ගිය අවස්ථාවක දිනක් මාගේ ආච්චිඅම්මාගේ රන් මාලයක් අස්ථාන ගතවීම නිසා සාස්තරයක් බැලීමට මාවද කැටුව ගිය අතර මටද එය අලුත් අත් දැකීමක් නිසා මමද බොහෝම කැමැත්තෙන් ඊට සහභාගී වීමි.
අපේ නිවසේ සිට මඳ දුරක් ගිය තැන තරමක් කුඩා නිවසක පිලිකන්නේ මේසයක් තබාගෙන සිටි වයසක සීයා කෙනෙකි මා බලපොරොත්තුව ගියේ අඳුරු කාමරයක මිනී ඔලු තබාගෙන රතුපටියක් ඉන බැඳ සිටින තරමක් ගුප්ත ගතියක් ඇති පුද්ගලයෙකු දකින්නටය (මෙය සිදු වන විට මට වයස අවුරුදු පහලොවක් වත් නොමැත) නමුත් මගේ බලාපොරොත්තු කඩකරමින් ඔහු ප්‍රසන්න පුද්ගලයෙකු විය. ගෙමිදුලද මනාව අතුපතුගා තිබිනි. කෙසේ වෙතත් සාස්තරයනම් නොකියවෙන බව මට දැන් විෂ්වාසය. ඒ මන්දයත් ඔහු මා බලාපොරොත්තු වූ අන්දමේ ශාස්ත්‍ර කියන්නෙකු නොවීමයි. ඔහු තුල කිසිම ගුප්ත ගතියක් නොවිනි අඩුම තරමේ ඔහු ලඟ හැරමිටියක්වත් මිනි ඔලුවක්වත් නොතිබිනි.
මාගේ ආච්චි අම්මා සුලු මුදලක් සමග බුලත් අතක් ඔහු වෙත ලබා දුන් අතර ඔහු මුදල ගනන් නොකර බුලත් කොල ගනන් කරන්නට පටන් ගත්තේය. සල්ලි ගනන් නොකර බුලත් ගනින්නේ මොන මොඩ මනුස්සයෙක්දැයි මට සිතිනි. ආච්චි අම්මාද තමා ආව කාරනය නොකියා ඔහේ වාඩිවී සිටියි.
"නැතිවුන වටින කියන භාන්ඩයක් ගැන දැන ගන්න නේද ආවේ?"යි ඒ සියා ඇසුකල ආච්චිඅම්මාද "එහෙමයි" කියා පිලිතුරු දුන්නාය. කනා ෂොට් එකක් වැඩ කලා කියා මම මටම කියාගත්තෙමි. එයින් පසුව එම සීයා මොන මොනවදො කල්පනාකරමින් ගනන් හදමින් කොලයක ලිව්වේය.
"කවුරුත් හොරකම් කරලා නෑ බඩුව තිබ්බ තැනම තියනවා, නෝනට තිබ්බ තැන අමතක වෙලා තියන්නේ. දවස් තුනක් ඇතුලත ලැබෙයි නෝනා" මේ මනුස්සය විකාර කියවනවා අපි ගේ අනිත් පැත්ත පෙරලුවේ නැති ටික විතරයි. මේ මනුස්සයා දන්න සාස්තරයක් නෑයි මම උපහාසාත්මකව මටම කියාගත්තත් එවෙලේ වැඩිහිටියන් ඉදිරියේ මැදට පැන කථා කිරීම සුදුසු නැති නිසා නිශ්ෂබ්දව සිටියෙමි. කෙසේ හෝ කාලය හා මුදල් නාස්තිවීම ගැන ඔහුට සිතින් බැන බැන මම නිවසට ආවෙමි.
දින දෙකක් ගතවිනි දෙවන දිනයේ රාත්‍රියේ අම්මේ මෙන්න මාලේ හම්බුනා කියමින් අපේ නැන්දා පැමියේ සිනාමුසුවය.
කොහෙද මාලේ තිබ්බේ?
ෆ්‍රිජ් එක ඇතුලේ
ආනේ ලමයෝ මම කඩේ ගිහින් ඇවිත් බඩු අස්කරනකොට ගලවලා අතේ තියන් හිටපු මාලෙත් අමතකවෙලා දාලනේ. පෙරෙදා නිමිත්තටත් කියවුනා දාපු තැන අමතකවෙලා කියලා දවස් තුනක් ඇතුලත ලැබෙයි කියලා. දැන් මගේ සිතට ගැටලුවක් ගෙන දෙන දේ වනේ මේ සීයා මේ‍ය කිව්වේ කෙසේද යන්නයි. මා පෙර සිතා සිටි ලෙස කනා ෂොට් එකක් ගැසුවානම් ඔහු ගසන්නේ සිදුවීමට වැඩි සම්භාවිතාවක් ඇති සොරෙක් ගෙනිච්චා කියන පැත්තටය. මේ ගැන වැඩි දුර සොයන්නට වුවමනාව තිබුනත් පාසල් නිවාඩුව අවසන් වී නැවත්ත් මිෂනාරි අධ්‍යාපන ක්‍රමයට ඇතුලු විම නිසා එයින් එහා ඒ පිලිබඳව සොයන්නට ඉඩ නොලැබින.




මේ නිමිති ඇල්ලීම ගැන මට තිබෙන පලමු අත්දැකීමයි. ඊට වසර ගනනාවකට පසු මා ජ්‍යොතිෂය ඉගෙන ගන්නා මුල් කාලයේ පටන්ම ඉන්පසුව විවිධ අවස්ථාවල නිමිති අල්ලනවා දකින්නත් ඒ පිලිබඳ යම් දුරකට අධ්‍යයනය කරන්නත් ලැබුනි. මෙහිදී ශාස්තයේ සමහර කොටස් ජ්‍යොතිෂයට සම්භන්ධ අතර සමහර කොටස් අදද මට ඒ එසේ වන්නේ හෝ කරන්නේ කෙසේද ඇයිදයි කියා විස්තර කරදීමට අපහසුය. නමුත් නිමිති ඇල්ලීම තුල යම් ගුප්තමය ශාස්ත්‍රයක්ද පවතින බව පෙනේ. කෙසේ නමුත් උදය වරුවේ අල්ලන නිමිති වල සාර්ථකත්වය වැඩි අතර නිමිති ඇල්ලීම පිලිබඳ රීතියක් ලෙස මෙය ක්‍රියාත්මක වේ. (වරක් ලංකාව ලෝක කුසලානය ජයග්‍රහනය කරයිද කියා ඇසු පැනයට බින්නසිරි ලෙස අපි කවුරුත් ආදරයට හඳුන්වන මහත්මයෙක් ඉර බැස යන වෙලේද රූපවාහිනී නාලිකාවක නිමිති ඇල්ලුවේය, අවසානයේ ඔහුත් මඩ නාගෙන ජ්‍යොතිෂටයත් මඩ ගසන්න මාවතක් හදාදී ගියා කාට කාටත් මතක ඇතැයි සිතමි). 
මීට අමතරව පලමුව යම් තැනකින් නිමිත්තක් ඇල්ලීමේදී පලමු අවස්ථාව සාර්ථක වුවත් පසුව කියවෙන ඒවා එතරම් සාර්ථක නොවන බව සමහරුන්ගේ මතයකි. මා නම් දකින්නේ එකම ක්‍රමයක් භාවිතා කිරීමේදී මේ දෙය සිදුවෙන බවයි.මෙයට හේතුව පලමු අවස්ථාව තුල තමා භාවිතා කල ක්‍රමයම දෙවැන්නටද භාවිතා කිරීම නිසා සිදුවන දෝෂයයි උදාහරනයක් කියන්නේ නම් මලක් තබා අංකයක් තෝරන නිමිත්තක් ඇල්ලු කෙනෙක් ඊලඟ වතාවේදීද තමා පෙර තැබූ අංකයට නිවැරදි ලෙස කියවුන නිසා වෙනත් අංකයක් තෝරාගැනීමට සිතුනද නමුත් පෙර අංකයම නැවත් තෝරා ගැනිම වැනි දේ නිසා දෝෂ ඇතිවිය හැක.
මේ දෝෂය මගහරවා ගැනීමට නිමිති අල්ලන ක්‍රම කීපයක් ඉගෙන ගැනීමටත් ඒවා මාරුවෙන් මාරුවට භාවිතා කිරීමටත් ජ්‍යොතිර්වේදියා හෝ සාස්ත්‍ර කරු දක්ෂ විය යුතුය. මීට අමතරව නිමිති ඇල්ලීම ගුප්තවිද්‍යා කොටසටද නෑකම් කියන හෙයින් ජ්‍යොතිර්වේදියා හා නිමිති අසන්නට එන පුද්ගලයා යන දෙදෙනාම සිතින් කයින් පිරිසිඳුව කිල්ලෙන් පරෙස්සම්ව යහපත් කල්කිරියාවෙන් එම වැඩය කරයි නම් ප්‍රථිපල සාර්ථකය   

කෙසේ නමුත් නිමිති ඇල්ලීම හෙවත් නිමිති ශාස්ත්‍රයද අද කෙමෙන් කෙමෙන් අභාවයට යන ශාස්ත්‍රයක් බවට පත්වී ඇති අතර මෙම ශාස්ත්‍රය පිලිබඳවද සාර්ථක ලෙස ලියැවුනු සිංහල පොතපත තිබෙන්නේ ඉතා අල්ප වශයෙනි.

නිමිත්තක් අල්ලන හැටි සමගින් ඊලඟ ලිපියෙන් හමුවෙමු. :)



වෛදික ජ්‍යොතිෂවේදී
ගුප්තවිද්‍යා ගවේශක
ධනුෂ්ක අබේරත්න
0755 00 41 66

No comments:

Post a Comment