Tuesday, October 6, 2015

ජ්‍යොතිෂ පංතිය




මම ජ්‍යොතිෂ පන්ති පවත්වන්න ඒ හැටි කැමැත්තකින් නෙමෙයි හිටියේ. නමුත් හතරපස් දෙනෙක් දිගින්දිගටම කරපු ඉල්ලීම නිසා අන්තිමට පන්තිය පටන්ගත්තා. රාශි 12 පිළිවලින් නොදන්න තැනින් පටන් අරන් අපි ලොකු සාර්ථක ගමනක් මේ මාස කීපය තුල ආවා. දැන් ආපස්ස හැරිලා බලනකොට හිතෙනවා එදා මම පන්තිය පටන් නොගන්න හෙට අනිද්දට සමාජ ගත වෙන්න ඉන්න දක්ෂ ජ්‍යෝතිර්වේදීන් හතරපස් දෙනා බිහි නොවෙන්න ඉඩ තිබුන බව. ඔවුන්ට අනාගතයේදී මාව පවා අභිබවා යන්න දක්ෂතාවයක් තියන බව මට හිතෙනකොට එදා ඒ ගත්ත තීරණය ගැන අවංකව සතුටු වෙනවා.


දැන් නැවතත් කිහිපදෙනෙක් තවත් කණ්ඩායමක් පටන් ගන්න කියලා ඉල්ලීම් කරනවා. දැනට පස් දෙනෙක් එන්න අහලා තියනවා. මගේ පුද්ගලික මතය කණ්ඩායම ලොකු වෙනකොට හරියටම විෂය දෙන්න අමාරුයි කියනඑක. ඒ නිසා තව පස් දෙනෙක්ට ඉඩ තියෙනවා උනන්දු අය ඉන්නවනම් මට ඇමතුමක් දෙන්න (0755-004 166)


No comments:

Post a Comment